Na vijftien edities is de MPI NL Conference omgedoopt tot Content. Het jaarlijks event en vlaggenschip van MPI Nederland gaat verder onder deze nieuwe naam. Met Content slaat MPI een nieuwe weg in en speelt met dit concept in op het huidige tijdsbeeld. Een evenement waarbij grenzen worden opgezocht, nieuwe ideeën worden getest en er wordt gebalanceerd op het randje van het mogelijke. Een proeftuin waar de bezoeker wordt geïnspireerd met nieuwe ideeën voor zijn of haar eigen bijeenkomsten.

Op het web, voor de televisie en op tal van andere plekken in het hedendaagse leven bepalen we zelf welke informatie we tot ons nemen. We zijn op zoek naar inhoud en content die iets toevoegt: relevantie, informatie, entertainment. Maar vreemd genoeg zijn evenementen nog te vaak een plek waarbij de content voor ons wordt bepaald en deelnemers een programma krijgen voorgeschoteld. Zelf content kiezen of het programma veranderen kan niet meer.

Content gaat dit veranderen. Hier bepaal jij! Net als bij een festival bepaal jij vooraf welke line up je wilt zien, switch je tijdens het event tussen optredens, kies je zelf wat je eet en ontmoet je vrienden en tal van nieuwe mensen.

Met dit concept gaan we op zoek naar relevantie en breken we met conventies. We gaan we terug naar de basis en weg van alles wat afleidt van de inhoud. Van iedere verkochte toegangskaart wordt dan ook 75% uitgegeven aan content. Schrijf je dus nu in voor Content! Maar wacht niet te lang…de toegangsprijs loopt op.